سرویسهای خبری
خانه
اخبار
فراخوانها
جشنوارهها
گالریها
بین الملل
چندرسانهای
پرونده حراج تهران
اقتصاد هنر
هنرمندان
درباره ما
تماس با ما
آرشیو یادداشت
دیالوگ خودمانی هنرمندومخاطب در نمایشگاه ابیضی
اشتراک گذاری یک خلوت با مخاطب و بیان ساده و بی آلایش از آنچه در زندگی روزمره می گذرد را می توان از نکات بارز مجموعه «گستره تهی- استودیو03-02 » به شمار آورد .
واکاوی زخم های ناسور در نمایشگاه ایهام و ابهام عبدی اسبقی
عبدی اسبقی را می توان به روایتگر خفقان پیش آمده در تاریخ دلالت داد. چرا که در آثار مجموعه ایهام و ابهام آنچهکه از پیش تعیین شده و به نمایش در آمدهاست تکرار مکرراتی است که تاریخ نویسان بارها از آنها یاد کردهاند. وقایعی که خوب یا بد به ثبت رسیده و یک ناکامی و تلخی نابهنجاری با خود به همراه دارد.
آثار"مهدی راحمی" نقمی به مدرنیته، سنت و بروژوا
قطعات جاندار ، کلاژهایی رنگی از بودن هایی سخن میگوید که دیگر نیست و یا رو به انقراض است.
نگاهی مدرن با فضایی سورئال در نمایشگاه "بی من "
"بی من" عنوان نمایشگاهی است که به تازگی در گالری ویستا برگزار شده است. مجموعه ایی که در آن هنرمند بخشی از خود و زیستهاش را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.
به بهانه نمایشگاه گنج بان در گالری نیان؛
همراهی با بیتا وکیلی از چرخه حیات ملاصدرا تا تاثیرات آئین میترائیسم و سنتگرایی در هنر
بیتا وکیلی بار دیگر با به نمایش گذاشتن آثار خود به دنبال درک رنگ، حس و بوی فضا در نزد مخاطب خود است تا بدون هیچ ارجاعی به دیده شدن آثارش منجر شود.
مرور تجسمی آنلاین بر آثار نمایشگاه پُتک پُرتره؛
ناگفتههایی که به واقعیت بصری بدل میشوند
نمایشگاه گروهی پُتک پُرتره فرصتی برای هنرمندان حاضر در آن فراهم آورده تا با نمایش و بیان آنچه در ذهن دارند ضمن بهره گیری از عناصر بصری از واقعیت پا را فراتر گذاشته و مخاطب را با دنیای خیال خود همراه سازند.
مرور "پایان فصل" نیکخواه بهرامی در فضایی کاملا آبستره و اکسپرسیونیست انتزاعی
انسان ها محیط داخلی (محیط اجتماعی) در میان خود ساخته اند و اتفاقا بسیاری از باورها و گزاره هایی که مورد بررسی صدق و کذب هستند، معطوف به نوع معناشناسی اجماعی مستتر در این محیط اجتماعی است.
روایت اکسپرسیونیستی لحظه ها با همراهی مرجان عسگری در "ژست"
گلیز و در هم آمیختگی رنگ های سبز و آبی و ضرب قلم های در هم تنیده در عین حالی که آثار موجود در نمایشگاه ژست را برای بیننده قدیمی و به کهنگی سوق می دهد در عین حال فراموشی و از یاد رفتگی را نیز یادآوری می کند.
نقدی بر نمایشگاه مریم مقدم در گالری نیان
تلفیق فضای امانیستی و اکسپرسیونیستی در لگام هایی که نامرئیاند
گفتمان لگام ناخودآگاه را به سمت اهلیت در حیوانات و به خصوص اسب می برد و تلفیق آن با فیگور این نکته را به ذهن متبادر می کند؛ در آثاری که از مریم مقدم با این عنوان به نمایش گذاشته شده باید اهلی کردن و به سلطه درآوردن را دنبال کرد.
به بهانه درگذشت فرهاد مشیری
فرهاد مشیری از آن دست هنرمندان نبود که مرزی بین سنت و مدرنیته بکشد و به غیب گویی در مورد هنر مدرن بپرداز و آن را سیاه جلوه دهد؛ همین مورد باعث شد تا به اولین هنرمند خاورمیانه با اثری بیش از یک میلیون دلار معروف شود.
«
1
2
3
4
5
6
7
...
»
پربازدیدترین ها
«واحد خاکدان» نقاش هایپررئالیست در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد
بهرام کلهرنیا دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
نقاشیهای 150 میلیون دلاری از ونگوگ
بازدید از موزه هنرهای معاصر رایگان شد
نقاش و مجسمهساز مازندرانی درگذشت
بازگشایی موزه هنرهای معاصر اهواز پس از 11 سال
حراج 30 تابلوی «باب راس»
5 هنرمند فیبرآرت که سال 2025را تحت تاثیر قرار دادند
آخرین اخبار
نقاش و مجسمهساز مازندرانی درگذشت
بازدید از موزه هنرهای معاصر رایگان شد
حراج 30 تابلوی «باب راس»
5 هنرمند فیبرآرت که سال 2025را تحت تاثیر قرار دادند
بازگشایی موزه هنرهای معاصر اهواز پس از 11 سال
«واحد خاکدان» نقاش هایپررئالیست در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد
بهرام کلهرنیا دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
نقاشیهای 150 میلیون دلاری از ونگوگ
نمایش پوسترهای فیلمهای قدیمی سینما در نمایشگاه «آفیش فیلم»
بررسی روند صعودی ارزش آثار سهراب
خانه
اخبار
فراخوانها
جشنوارهها
گالریها
بین الملل
چندرسانهای
پرونده حراج تهران
اقتصاد هنر
درباره ما
تماس با ما
کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
@TajasomiOnline
@TajasomiOnline
@TajasomiOnline
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019
www.TajasomiOnline.ir
, All rights reserved.
Powered by
www.dorweb.ir