سرویسهای خبری
خانه
اخبار
فراخوانها
جشنوارهها
گالریها
بین الملل
چندرسانهای
پرونده حراج تهران
اقتصاد هنر
هنرمندان
درباره ما
تماس با ما
آرشیو یادداشت
مواجه مونک با تریسی امین
مرثیه ای برای زنان در منظری جدید
رویال کالج گالری لندن نمایشگاهی بینظیر از آثار دو هنرمند بزرگ در مواجه با یک سوژه را به روی دیوارهای خود برده است. ادوارد مونک و تریسی امین.
بیلان کاری به هرقیمتی
موزه هنرهای معاصر و پاردوکس نمایشگاهی
موزه هنرهای معاصر تهران، بدون شک قلب تپنده هنرهای تجسمی ایران است. چندین سال که تعطیلش کردند هیچ، حال مکانی شده است برای نمایشگاهی تحقیقاتی در مورد هنر 500 سال قبل و قبلتر.
چهلوسه سال توقف در موزه هنرهای معاصر تهران
موزه هنرهای معاصر تهران سالهاست هیچ اثر خارجیای برای گنجینه خود خریدار نکرده است
رویداد1400 با 209 اثر برگزار شد
کرج میزبان 132 هنرمند با 209 اثر
به طور کلی چند دستگی بصری موجود در این قبیل رویدادها به نوعی ناخواسته ناهنجاریهای دیداریی و بصری را شامل خواهد شد که در این نمایشگاه با درایت و دانش در نحوه چیدمان به کمترین حالت رسید.
ناگفتههایی که ماهیت بصری پیدا میکنند
ایفای نقش مخاطب در آثار ایرج شایستهپور
شایستهپور با هر برخورد رنگ با بوم که ایجاد میشود میلیونها کلمه و تصاویر عکاسی شده یا نشده را نمایان میکند و به نحوی ناگفتههایی که زبان در بیان و ابراز آنها ناتوان است به صورت یک حس و کاملا ناخودآگاه در اثرهای او بار معنایی پررنگی به خود میگیرند و دارای ماهیتی بصری میشوند.
سمت و سوی مجسمه سازی ما به کجا می رود؟
شهرداری ها با سیاست ارزان تر شدن پرتره ها و ایجاد حس رقابت در هنرمندان برای دستیابی و حصول به تعدادی پرتره محدود، مبادرت به طراحی رویداد ساخت پرتره با عنوان سمپوزیوم را رقم زدند، با توجه به تعداد زیاد مفاخر در کشور،ظرف حدود یک دهه این سیاستگذاری در اکثر شهرهای بزرگ به نوعی اپیدمی شد، به طوری که اکنون به عنوان تنها برگزارکنندگان سمپوزیوم پرتره در جهان علاوه بر تعداد این رویداد در حد زمانی کوتاه دستاوردهای زیادی هم به دست آورده ایم و دور نیست که در کتاب گینس این همه تلاش ثبت و ضبط شود.
بررسی مکاتب هنری
کوبیسم، ماجراجویی خلاقه پیکاسو
کوبیسم تحلیلی چنان منطقی و تئوری هایشان چنان معقول و منطقی بود که سبک های نقاشان گوناگون در این مکتب از هم غیر قابل تمیز شدند.
نگاهی به مکاتب هنری: بخش اول:
امپرسیونیسم، جنبشی برای رنگهای خاص پرنشاط
امپرسیونیست ها طبیعت گرا بودند و نور آنی را در نقاشی های خود به تصویر می کشیدند. توجه آنها به رنگ و نور بود.
نمایشگاه طراحی خیاو در گالری نگر
کشاندن مخاطب به عمق وجودی اثر هنری
نمایشگاه طراحی در ایران به شکلی جا افتاده استکه مجموعهداران کمتر به آن توجه نشان میدهند و مخاطبانش قشر خاصی از جامعه هنر را در بر میگیرد این اتفاق به خودی خود ضعفی در جامعه تجسمی محسوب میشود.
ویرانهسازی، نمونهای از مدیریت مظفری بر دنیای هنر ایران
موزه هنرهای معاصر آبادان، خداحافظی با یک رویا
مظفری را باید با به تعطیل کشاندنها شناخت و از او با این عنوان یاد خواهد شد. موزههایی که میتوانست چشم و چراغ هنر ایران باشد را وی به تعطیلی کشانده است.
«
...
3
4
5
6
7
8
9
»
پربازدیدترین ها
«واحد خاکدان» نقاش هایپررئالیست در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد
بهرام کلهرنیا دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
نقاشیهای 150 میلیون دلاری از ونگوگ
بازدید از موزه هنرهای معاصر رایگان شد
نقاش و مجسمهساز مازندرانی درگذشت
بازگشایی موزه هنرهای معاصر اهواز پس از 11 سال
حراج 30 تابلوی «باب راس»
5 هنرمند فیبرآرت که سال 2025را تحت تاثیر قرار دادند
آخرین اخبار
نقاش و مجسمهساز مازندرانی درگذشت
بازدید از موزه هنرهای معاصر رایگان شد
حراج 30 تابلوی «باب راس»
5 هنرمند فیبرآرت که سال 2025را تحت تاثیر قرار دادند
بازگشایی موزه هنرهای معاصر اهواز پس از 11 سال
«واحد خاکدان» نقاش هایپررئالیست در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد
بهرام کلهرنیا دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
نقاشیهای 150 میلیون دلاری از ونگوگ
نمایش پوسترهای فیلمهای قدیمی سینما در نمایشگاه «آفیش فیلم»
بررسی روند صعودی ارزش آثار سهراب
خانه
اخبار
فراخوانها
جشنوارهها
گالریها
بین الملل
چندرسانهای
پرونده حراج تهران
اقتصاد هنر
درباره ما
تماس با ما
کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
@TajasomiOnline
@TajasomiOnline
@TajasomiOnline
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019
www.TajasomiOnline.ir
, All rights reserved.
Powered by
www.dorweb.ir