سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 48885
تاریخ انتشار : 1403/07/09 07:59

امیلی هارتر نقاشی به دنبال هویت فرهنگی



امیلی هارتر یک هنرمند میان رشته ای است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر بوده و در آثارش می توان به کشف موضوعات میل ، هویت و حافظه فرهنگی ، طراحی از ژانر نقاشی به ویژه صحنه های شکار پی برد.

به گزارش تجسمی آنلاین، آثار او تحت تأثیر پیشینه‌های همگرا در نقاشی، چاپ‌سازی و تاریخ هنر، جهان‌هایی را به تصویر می‌کشد که با تغییر شکل‌های لذت‌گرایانه و بر اساس منطق کارتونی اداره می‌شوند. 
او با استفاده از مجموعه وسیعی از ارجاعات، و گاه مستقیماً به نقل از آن، از جمله کیچ عتیقه‌فروشی، ملیله‌های اروپایی قرن 16، چاپ‌های طنز آمیز هوگارت و داومیر، و انیمیشن عصر طلایی، قصد دارد هویت، تعهد و آن چیزها را بازجویی کند. 

افق آرزو در درام بزرگ هر کسی نقش خود را دارد (... زائرانی که در امتداد جاده خاکی قدیم حرکت می کنند...) که با آن ما برای خودمان تعریف می شویم و همینطور در رابطه با یکدیگر. سکونت در نامی مانند لباس و به دست گرفتن اسلحه، انجام یک سری اقدامات برای اثبات اینکه چگونه همیشه بوده اند.

آثار هارتر در سراسر ایالات متحده به نمایش درآمده است، از جمله گالری Ochi در لس آنجلس، کالیفرنیا، گالری پاک در شیکاگو، IL، نان و نمک در سن دیگو، کالیفرنیا، و Private Practice در آستین، TX، و در مجموعه های خصوصی در سطح ملی و در سطح بین المللی او با استودیو Hoofprint در شیکاگو، IL و Bohemian Press در دانشگاه مینه‌سوتا در مینیاپولیس، MN چاپ کرده است. 

او دریافت کننده کمک هزینه مسافرتی MAPC ۲۰۲۰ بود و هنرمند مقیم Lighthouse Works در جزیره فیشر، نیویورک، هنرها، نامه ها و اعداد در Averill Park، نیویورک و پس از ۱۹۲۰ در سن دیگو، کالیفرنیا بوده است. او یکی از بنیان‌گذاران Pigeon Hole Press در شیکاگو، IL است که چاپ‌های قلمی هنری زیبا را تولید و منتشر می‌کند. در حال حاضر هارتر در حال دنبال کردن مدرک MFA در هنر در دانشگاه استنفورد است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir