به گزارش تجسمی آنلاین، برای بیش از ۴۰ سال، سیستم های بسته بندی خلاقانه Giflor برای بازارهای مختلف و بخش های محصول، در سطح ملی و بین المللی طراحی شده است.
گیفور به دنبال مفاهیم خلاقانه ای برای استفاده از سرپوش جدید است که در صنعت آرایشی، مراقبت شخصی و بخش مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به جایگزینی دسته سرپوش های فلپ بالا است که به طور گسترده در این بازار استفاده می شود. هدف از این مسابقه ایجاد یک سرپوش جدید است که بدون لولا ساخته شده و ممکن است از نظر قابلیت استفاده، تجربه کاربر و قابلیت عملکرد از رقابت خارج شود.
نوع شناسی محصول: از طراحان دعوت شده است که سرپوش را بدون لولا طراحی کنید، تا با یک دست باز و بسته شود، که ممکن است جایگزین تیپولوژی شناور بالایی شود. آثار از نظر قابلیت استفاده، تجربه کاربری و قابلیت های کاربر، قدرت جذب مشتری با یک رویکرد چند حسی یا ابتکاری بررسی میشود. در حالت ایده آل، سرپوش جدید باید تک جزئی باشد.
درپوش باید با توجه به الزامات حمل و نقل و ایجاد تأثیر محیطی کمتری، به لطف استفاده کمتر از مواد پلاستیکی، تا حد امکان سبک باشد. شما در رابطه با استفاده از یک یا چند ماده آزاد هستید و می توانید راه حل های مختلف رنگی را با استفاده از درپوش های تک رنگ یا چند رنگ ارائه دهید.
جایزه نفر برتر: ۴۰۰۰ یورو
مهلت ثبت نام: ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۸ آبان ۹۸)