به گزارش تجسمی آنلاین، بونویچینی به دنبال بررسی تلاقی معماری ، جنسیت و قدرت با استفاده از موادی مانند قاب چوبی، چرم کمربند، دستبند و اره برقی روکش شده ، لاستیک و سطوح بازتابنده مانند آینه ها بوده است.
نمایشگاه مونیکا بونوچینی از۴سپتامبر(۴شهریور) تا ۱۲اکتبر (۲۱مهرماه) درگالری تاینا بنکداربرگزار شد.
مونیکا بونویچینی به عنوان یک هنرمند تجسمی ظهور کرد و در اواسط دهه ۱۹۹۰ نمایشگاه های بین المللی را آغاز کرد.
تمرین چند وجهی او رابطه بین معماری، ساختارهای قدرت، جنسیت و فضا را بررسی می کند. تحقیقات او به آثاری ترجمه میشود که معنای هنرسازی، ابهام زبان، و محدودیتها و امکانات مرتبط با آرمان آزادی را زیر سوال میبرد.
هنربونویچینی Bonvicini با طنز خشک، مستقیم و آغشته به ارجاعات تاریخی، سیاسی و اجتماعی، هرگز از برقراری ارتباط انتقادی با مکانهایی که در آن به نمایش گذاشته میشود، مواد آن و نقشهای بیننده و خالق خودداری نمیکند.
از زمان اولین نمایشگاه انفرادی او در مؤسسه هنرهای کالیفرنیا در سال ۱۹۹۱، رویکرد او به طور رسمی در طول سالها بدون خیانت به نیروی تحلیلی و تمایل آن برای به چالش کشیدن دیدگاه بیننده در حالی که در کنوانسیونهای مردسالارانه و اجتماعی-فرهنگی به حاشیه میرود، تکامل یافته است.
آثار او در دوسالانه های برجسته بسیاری از جمله بوسان (۲۰۲۰)، برلین (۱۹۹۸، ۲۰۰۴، ۲۰۱۴)، شانگهای (۲۰۰۲)، سانتافه (۱۹۹۹)، استانبول (۲۰۰۳، ۲۰۱۷)، گوانگجو (۲۰۰۶)، نیواورلئان به نمایش درآمده است.