سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31827
تاریخ انتشار : 1401/04/01 09:02

حضور کارتونیست ایرانی در نمایشگاه «چهل‌سالگی منشور» کانادا



علیرضا پاکدل هنرمند کارتونیست ایرانی با یک اثر با موضوع مهاجرت در نمایشگاه «چهل‌سالگی منشور» کانادا حضور داشت.

به گزارش تجسمی آنلاین، علیرضا پاکدل هنرمند طراح، کارتونیست و کاریکاتوریست ایرانی با یک اثر با موضوع مهاجرت در نمایشگاه بین‌المللی کارتون با عنوان «چهل‌سالگی منشور» (منشور حقوق و آزادی‌های کانادا) در سنای کانادا برگزار شد، حضور دارد.

پاکدل درباره حضورش در این نمایشگاه به مهر گفت: به دعوت دکتر امید میلانی در نمایشگاه «چهل‌سالگی منشور» حضور داشتم. افتتاحیه این نمایشگاه سه شنبه ۲۴ خردادماه توسط سناتور مک‌فدران به همراه مدیر مرکز تحقیقات و آموزش حقوق بشر، پروفسور جان پکر، در سنای کانادا برگزار شد.

وی افزود: در «چهل‌سالگی منشور» آثاری از ۱۲ کارتونیست از کشورهای ایران، کانادا، کوبا، لهستان، ترکیه، بلغارستان، پرو، اکراین و آذربایجان حضور دارد که با موضوعاتی همچون حقوق بشر، مهاجرت، آزادی، حقوق زنان و کودکان و عدالت به نمایش درآمدند.

بر این اساس، هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارت بودند از: علیرضا پاکدل از ایران، آرس از کوبا، ولادمیر کازانفسکی از اکراین، مارسین بونداروویچ از لهستان، بروس مکینون از کانادا، والتر توسکانو از پرو، کیوان وارثی از ایران، گای بدوکس از کانادا، سلطان سلطانی از آذربایجان، والنتین جورجیف از بلغارستان، حیلال ازکان از ترکیه و مخمودجون اشونکولوف از ازبکستان.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir