سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31819
تاریخ انتشار : 1401/03/24 12:22

گالری گلستان میزبان نمایشگاه «زمان های بی بازگشت» می شود



«زمانهای بی بازگشت»عنوان جدیدترین آثار نقاشی تارا بهبهانی؛ نقاش و پژوهش‌گر معاصر است که از 27 خرداد تا 8 تیر ماه در گالری گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه؛ تارا بهبهانی گفت:حوادث،روزمره گی ها، فرازها و فرودها همه زمان های بی بازگشت هستند. زمان هایی می آیند و می روند و گاهی خاطره ای شیرین و دلچسب می سازند و گاه یادآوری آن ها چیزی جز ملال و کسالت بر جای نمی گذارند. درسال های زندگی من هم زمان های بی بازگشت بسیاری آمدند و رفتند، خوشی ها و سختی ها، شادی ها و غم ها، نقش هایی را بر جای گذاشتند که یادآوری آنها برایم، من امروز را ساخته است که ایستاده ام و زمانهای بی بازگشت پیش رویم را جستجو می کنم.
او افزود: این دوره از نقاشی هایم برایم اهمیت زیادی دارند. زمان به من فرصت داد که بازگو کننده لحظات رنگینی باشم که با فرم های گذشته سرزمینم پیوند خورده و در دل و جانم به جا مانده اند. نواهای سازها، پرنده ها و چشمان امیدواری که گذشته را طی کرده و آینده را جستجو می کند. گذشته ای که بی بازگشت است و فرداهایی پر از ابهام. 
بهبهانی افزود: در این نمایشگاه 18 نقاشی که با تکنیک رنگ روغن بر روی بوم های هشت ضلعی خلق کرده ام،به نمایش درمی آیند. فرم بوم های این مجموعه ببیننده را به دنیای رنگانگ و پر رمز و راز کاشی های ایرانی دعوت می کند.
تارا بهبهانی متولد 1360 تهران است.
علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند 27 خرداد تا 8 تیر ماه از ساعت 16 الی 20 به گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک34 مراجعه کنند. گالری پنج شنبه ها تعطیل است.
 
 
 
 
نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir