سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 45652
تاریخ انتشار : 1403/03/05 08:28

نقاش زاده ای که تحت تاثیر "کارواجو" قرار گرفت



جان بوت نقاش و حکاک هلندی ابتدا تحت تأثیر مطالعاتش در مورد تیتیان، رافائل و میکل آنژ و سپس کاراواجو قرار گرفت.

به گزارش تجسمی آنلاین، جان فرزند یک خانواده نقاش، طراح و حکاک، طراح کارتن برای شیشه های رنگی و تزئینات شیشه ای است که اولین شاگردی خود را با خانواده انجام داد. متعاقباً با محیط هنری و فرهنگی زادگاهش اوترخت آشنا شد و ابتدا تحت تأثیر مطالعاتش در مورد تیتیان، رافائل و میکل آنژ و سپس کاراواجو قرار گرفت.

در سال ۱۶۳۴ به همراه برادرش آندریس بوث که او نیز نقاش بود، شاگرد آبراهام بلومرت بود و همیشه در کلاسیک ها لنگر انداخت و تحت تأثیر کارل دو هوچ، نقاش منظره، قرار گرفت و قبل از رفتن به فرانسه و ایتالیا، دو سال در آنجا ماند. 

در ۱۶۳۹تا ۱۶۴۰ اقامت او در رم با برادرش به او این امکان را داد که سبک خود را اصلاح و تثبیت کند و آن را به سمت تفسیری ایده آل از طبیعت، که تحت تأثیر تأثیرات کلود لورن مزین شده بود، هدایت کند. شخصیت های نوظهور در آثار او سپس در صحنه های دراماتیک، با درخشندگی تار، هاله ها و نورهای درخشان ظاهر می شوند.

قبل از رم، او به همراه برادرش به گروه Bamboccianti رفت و آمد می کرد که هنرمندان هلندی را که از شهر عبور می کردند گرد هم می آورد. 

او با کلود لورن در خلق مناظر بزرگ که احتمالاً از طریق دون مانوئل د مورا و کورترئال، سفیر فیلیپ چهارم (پادشاه اسپانیا) برای کاخ بوئن رتیرو در مادرید سفارش داده شده بود، همکاری کرد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir